Objectbeveiliging

Onze visie op beveiliging: goedwillenden zo hartelijk mogelijk ontvangen en tegelijkertijd alert zijn op mogelijke dreigingen en risico’s. Oftewel, vriendelijk als het kan, doortastend als het moet.

Risico’s worden per object ingeschat in een risicoanalyse. Uit deze risicoanalyse volgt een plan van aanpak (beveiligingsplan) welke beide de basis vormen van de daadwerkelijke inzet. Uw eisen en wensen worden hier vanzelfsprekend in meegenomen.

Na uw goedkeuring begint de daadwerkelijke inzet en ook op dat vlak wordt u volledig ontzorgd. We begeleiden en instrueren onze medewerkers goed en onze teamleiders zorgen voor een stipte uitvoering van de werkinstructies. Ons kantoor onderhoudt nauw contact met u zodat we tijdig kunnen bijsturen waar nodig.

U kunt ons beter vragen wat wij nog niet gedaan hebben

Wij hebben veel ervaring met:

  • Artiestenbegeleiding
  • Asielzoekerscentra en noodopvanglocaties
  • Evenementen tot honderdduizenden bezoekers
  • Fabrieken (met en zonder gevaarlijke stoffen)
  • Horecagelegenheden
  • Hostels en hotels
  • IBT-werkzaamheden (standby-teams, het afhandelen van meldingen)
  • Kantoorpanden
  • Receptiewerkzaamheden
  • Scheepswerven
  • Surveillance in het publieke domein
  • Test- en vaccinatielocaties
  • Toegangscontrole
  • Zorgbeveiliging (GGZ, Leger des Heils)

Evenementenbeveiliging

Gastheerschap is één van de belangrijkste eigenschappen van een beveiliger. Een goede beveiliger kan afhankelijk van de situatie ‘opschalen’ en ‘afschalen’. De kunst is om eventuele dreigingen vroegtijdig te signaleren en discreet weg te nemen zonder dat de reguliere bezoekers daar last van hebben.

Onze beveiligers en toezichthouders worden regelmatig intern getraind. Ze leren bijvoorbeeld te handelen volgens interne protocollen zodat alle situaties gelijkmatig worden afgehandeld. We gebruiken hiervoor onze eigen systemen welke in eigen huis worden ontwikkeld door onze eigenaar.

Voorbeelden van onze inzet

  • Cameratoezicht
    Onze beveiligers of camerasurveillanten kijken actief mee op de camera’s die strategisch zijn geplaatst. Zo kunnen calamiteiten of drukte tijdig worden opgelost.
  • Centrale Post
    Alle communicatie op uw evenement verloopt via de Centrale Post. Dit is altijd een ervaren beveiliger. Zo is er één aanspreekpunt wat de communicatie ten goede komt.
  • Crowdmanagement
    U kunt het begeleiden van de bezoekersstromen overlaten aan beveiligers of toezichthouders. In alle gevallen zorgen zij ervoor dat mensen veilig van A naar B komen.
  • Fouillering/visitatie
    Na controle van de bezoekers, ontstaat er op uw evenement zelf een veilige zone waar alleen gecontroleerde bezoekers zijn.
  • Incidentafhandeling
    Eventuele incidenten worden door onze ervaren beveiligers discreet en volgens onze interne protocollen afgehandeld.
  • Toezichthouden
    Het zichtbaar aanwezig zijn van onze beveiligers en toezichthouders straalt veiligheid uit. Bezoekers kunnen erop vertrouwen dat hun veiligheid bij ons in goede handen is.

Hospitality

Naast beveiligingsdiensten kunnen wij een breed scala aan hospitality-diensten bieden. Hospitality staat simpelweg gelijk aan servicegerichte medewerkers die tegelijkertijd een oogje in het zeil houden en nauw samenwerken met de beveiliging zónder daadwerkelijk beveiliger te zijn.

Zij zijn dan ook niet herkenbaar als beveiliger, maar dragen een toezicht-uniform. Wij onderscheiden ons van andere partijen doordat we de focus leggen op betrouwbaarheid en kwaliteit. Zo moeten al onze medewerkers in het bezit zijn van een VOG die op specifieke onderdelen toetst. Waar mogelijk, of indien u dit wenst, wordt de medewerker gescreend door de politie. Kleding wordt vanuit ons verstrekt en selecteren we op comfort en veiligheid.

Voorbeelden van onze inzet

  • BHV: als (gecertificeerd) BHV’er houden onze medewerkers toezicht op de veiligheid en zullen zij bij brand, reanimatie of andere calamiteiten snel en veilig handelen en de juiste hulpdiensten alarmeren.
  • Garderobe: onze medewerkers helpen uw gasten graag bij het opbergen en terugvinden van hun jas. Dit doen zij met een lach en een praatje zodat uw gasten zich welkom voelen.
  • Gastheer/-vrouw: bij binnenkomst worden uw gasten graag ontvangen en doorverwezen naar de juiste locatie. Hiervoor zijn onze medewerkers uitermate geschikt en worden ongewenste gasten voorkomen.
  • Nachtportier: met meerdere hostels én hotels in onze klantenkring weten wij waar een nachtportier aan moet voldoen. Onze medewerkers blijven wakker als uw gasten slapen.
  • Receptie: met verschillende taken die tot de mogelijkheden behoren, zijn onze medewerkers het eerste aanspreekpunt van uw gasten en zorgen zij dat uw gasten vriendelijk worden geholpen.
  • Ticketscan: uw gasten waarderen het om hartelijk te worden ontvangen alvorens hun tickets worden gecontroleerd. Als kers op de taart wijzen onze medewerkers uw gasten graag de weg.
  • Toezichthouder: uit kostentechnische overwegingen kan worden gekozen voor een toezichthouder ter ondersteuning van de beveiliging. Onze toezichthouders signaleren én alarmeren indien nodig.